неделя, 13 авг 2017 г. 15:43 ч.

През просото

България Ер - хаос, часове закъснения и нагло отношения на служителите тормозят пътниците на компанията

Blife.bg

България Ер - хаос, часове закъснения и нагло отношения на служителите тормозят пътниците на компанията

Редовна практика

Близо двеста пътника изпаднаха в ужас, след като вчера се наложи да чакат почти пет часа на летището в Бургас, за да стигнат до София.

С полет от 45 минути, километрични опашки, навъсени служители, нищо незнаещ дебел и свадлив мъж в представителството на компанията, развалиха кефа на хора, които вероятно са имали добра почивка преди това. Компанията не поднесе никакви извинения, а изнурените пътници бяха задължени да изслушат нелепите инструкции за коланите и словото на капитана колко градуса е в София и над кои градове прелитаме. Стюардесите раздаваха шоколадчета, сякаш всичко е наред, а пътниците вместо да се вдигнат на протест, какъвто България еър заслужава, хрупаха евтината сладост и лочеха газирано.

Много от пътниците, разбрали на място, че полетът закъснява с два часа, се върнаха с такси до Бургас за да уплътнят време. Скромните изчисления показват, че пътниците плащат такси между 20 и 30 лева /пълен грабеж за 10-те километра/ в двете посоки. Вечерят или пият по нещо в Бургас, после още 45 минути закъснение извън предвиденото, сред плач на деца, миризми на пияни норвежци и италианци и нахалните погледи на летищните служители, купуват прескъпите храни и напитки на летището. Общата загуба на лични средства на почти всеки пътник достига стоте лева. Тоест, наполовината на един билет, срещу който понасят всякаква липса на уважение и неизпълнен акуратно полет. България Ер го кара през просото, макар работата му е да лети, не да пълзи. Извинението е безплатно, господа а и вече се налага да го правите.

Конкретният полет е един от многото на "България Ер", оцветени в червено по информационните табла на летищата. От миналия петък, няколко поредни дни пътниците на "България Ер" престояваха часове наред в чакане да се качат на самолета било за чартърния или за редовния си полет по разписание.

Според представители на бранша  част от закъсненията се дължат на това, че компанията се е фокусирала в по-голяма степен в чартърните полети и външния "мокър лизинг", при който самолетите се наемат от други авиокомпании заедно с екипажите им, като опит да компенсира пораженията от тежката конкуренция на двете големи лоукост компании на летище София - Wizz Air и Ryanair.

Към момента "България Ер" изпълнява редовните си линии с до седем самолета според сезона. За чартърни програми се използват до три самолета от флота, обясняват от компанията, като допълват, че до 2020 г. не се предвижда редуциране на броя самолети, сочи официална справка.

Но какво в случая са виновни пътниците?

BLife.bg не носи абсолютна никаква отговорност за изразените от читателите/потребителите мнения и/или коментари. Всеки читател/потребител, който публикува мнение и/или коментар под публикация/статия в BNews.bg като свободен посетител, или чрез регистрацията си от Фейсбук, декларира, че се съгласява с Общите условия за ползване на сайта BLife.bg. ВИЖТЕ ТУК!

loading...

Коментари

  • Николов - 11:16, 14 авг

    Силно преувеличена статия, в която ясно си личи, че художествените преувеличения на автора са взели връх пред реалните факти. На всички е ясно, че полети закъсняват, което не е приятно за никой, но се случва. Важното е, че стюардесите са обърнали внимание на пътниците, а не както правят други авиокомпании, при проблем персоналът им да се скатава.

Напиши коментар

Коментари